بهترین وکیل طلاق تهران

بهترین وکیل طلاق تهران

حقوق خانواده
بدون دیدگاه

بهترین وکیل طلاق تهران باید تمامی مسائل  حقوقی را به طور کامل برای موکل خود بازگو کند. سپس باید با توجه به قوانین و ضوابط موجود در دادگاه از موکل خود دفاع کند. ولی نکته قابل توجه این است که وکیل طلاق نمی‌تواند به طور قطعی موفقیت پرونده را تضمین کند. همچنین طلاق یکی از اقدامات و تصمیمات مهم زندگی به‌ شمار می‌رود. به طوری که تاثیرات عمیق و گاها جبران‌ناپذیری در سرنوشت افراد دارد. به همین دلیل باید پروسه طلاق با دقت و آگاهی بالا انجام شود.

جهت دریافت مشاوره از وکیل نبوی وکیل پایه یک دادگستری با سابقه در انواع دعاوی خانواده با شماره 09216982591 تماس حاصل فرمایید.

 

ویژگی‌های بهترین وکیل طلاق تهران

بعد از اینکه یک زن و شوهر تصمیم به جدایی می‌گیرند تنها دغدغه آن‌ها، انتخاب بهترین وکیل طلاق است. وکیلی که بتواند اقدامات لازم در خصوص پرونده‌های طلاق و خانواده را پیگیری کند و به سرانجام برساند.  به همین دلیل معیارهایی برای انتخاب بهترین وکیل طلاق تهران وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یک وکیل حرفه‌ای باید بتواند به صورت مداوم و خاص پرونده‌های طلاق را پیگیری کند.
  • همچنین وکلای حرفه‌ای طلاق باید نسبت به قوانین مرتبط با طلاق به ویژه مواد ۱۱۲۷ تا ۱۱۳۳ قانون مدنی دانش کامل و به‌روز داشته باشند. به طوری که در فرآیند طلاق بتوانند به درستی از این قوانین استفاده کنند‌.
  • از همه مهم‌تر یک وکیل خوب باید از لحاظ روانشناسی بتواند به زوجین کمک کند تا از لحاظ روحی آسیب‌ کمتری ببینند.
  • یک وکیل متخصص باید به انواع طلاق و مراحل‌ آن‌ها اِشراف کامل داشته باشد تا بتواند تصمیمات درستی بگیرد.
  • یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین وکیل طلاق تهران مهارت سخنوری او است. به طوری که بتواند دانش خود را به بهترین شکل منتقل کند.
  • یک وکیل کاربلد باید بتواند هوش و ذکاوت خود را در جهت رعایت مصلحت و عدم تضییع حقوق مادی و معنوی موکلین خود بکار بگیرد.
  • وکلای طلاق باید بتوانند تمامی مسائل و مشکلات را از جوانب مختلف بررسی و تحلیل کنند.
  • علاوه‌بر موارد ذکر شده وکیل طلاق باید در حوزه مسائل حقوقی و خانواده تخصص، تحصیلات کافی و تجربه بالایی داشته باشد.
  • از جمله خصوصیات یک وکیل خبره توانایی تحمل فشار کاری بالا و اعتماد به نفس بالا است.

 

پیشنهاد میکنیم مطلب ” مشاوره حقوقی خانواده ” را نیز مطالعه نمائید.

 

مراحل انجام طلاق توسط بهترین وکیل طلاق تهران

طلاق یک فرآیند چند مرحله‌ای است که باید توسط یک فرد با تجربه و متخصص به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد. همچنین برای پیشرفت در پرونده‌های طلاق ممکن است روند اداری و قانونی آن کمی طولانی‌تر شود. مراحل انجام طلاق با توجه به نوع و شرایط آن متفاوت است ولی در حالت کلی این مراحل به شرح زیر هستند:

مرحله اول: در این مرحله زوجین باید توسط وکیل طلاق در سامانه تصمیم ثبت‌ نام شوند. سپس در جلسات مشاوره پیش از طلاق شرکت کنند.

مرحله دوم: هر یک از زوجین که قصد دارند برای طلاق اقدام کنند باید برای ثبت دادخواست طلاق به یکی از دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی مراجعه کنند.

مرحله سوم: در این مرحله زوجین باید دادخواست طلاق را همراه با ضمائم و مدارک به شعبه تعیین شده در دادگاه خانواده ارسال کنند. مرحله چهارم: پس از انجام مراحل ذکر شده ابلاغیه‌ای الکترونیکی از طریق سامانه ثنا به زوجین ارسال خواهد شد. در این ابلاغیه تاریخ تعیین رسیدگی و تاریخ و ساعت حضور در دادگاه مشخص شده است.

مرحله چهارم: در این مرحله از طلاق از دو طرف درخواست می‌شود تا برای ایجاد صلح و سازش یک داور معرفی کنند.

مرحله پنجم: در صورتی که طلاق از طرف زن باشد او باید دلیلی محکمه پسند ارائه دهد. در این مواقع وکیل طلاق با زبان گفتاری و ارائه اسناد و مدارک می‌تواند از زوجه دفاع کند. ولی اگر طلاق از طرف مرد باشد نیازی به ارائه مدارک نیست و صرفا شرط پرداخت حقوق مالی به زن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مرحله ششم: وقتی که گواهی عدم سازش صادر می‌شود زن باید به دفتر ازدواج آزمایش عدم بارداری ارائه دهد تا اثبات کند که حامله نیست.

مرحله هفتم: با انجام تمامی مراحل گفته شده دو طرف می‌توانند با داشتن عقدنامه و گواهی عدم سازش که از سوی دادگاه صادر می‌شود. برای طلاق به یکی از دفاتر طلاق مراجعه کنند.

 

بهترین وکیل تهران برای طلاق یک طرفه

برخی مواقع طلاق از طرف مرد یا از طرف زن درخواست می‌شود به طوری که یکی از طرفین به طلاق رضایت نمی‌دهد. در صورتی که طلاق از طرف مرد باشد باید موارد زیر مورد توجه واقع شود:

  • باید تکلیف مهریه مشخص شود.
  • در این نوع طلاق مرد باید برای پرداخت نفقه اقدام کند‌.
  • در طلاق از طرف مرد اجرت المثل به زوجه تعلق می‌گیرد.
  • همچنین شرط تنصیف دارایی نیز باید اجرا شود.
  • از همه مهم‌تر باید براساس قانون تکلیف حضانت فرزند مشخص شود‌.
  • حق بازگشت به زن برای مرد باید مورد توجه قرار بگیرد.

در مقابل اگر درخواست طلاق از طرف زن باشد با قاعده کلی مخالف خواهد بود و زیرا مرد فقط از حق طلاق  برخوردار است. زوجه باید بار اثباتی طلاق را برعهده بگیرد. به طوری که زن در این مسیر با سختی‌های زیادی مواجه خواهد بود. البته بهترین وکیل طلاق تهران می‌تواند این مسیر را برای او هموار کند.

 

 

مشاوره با وکیل طلاق

 

سریع ترین راه طلاق از طرف زن

همان‌طور که می‌دانید طلاق از طرف زن امکان‌پذیر نیست. ولی زوجه می‌تواند با کمک وکیل طلاق راه‌حل‌هایی برای به سرانجام رساندن این فرآیند ارائه دهد. از جمله این راهکار‌ها به شرح زیر هستند:

  • داشتن وکالت طلاق از طرف شوهر
  • طلاق توافقی
  • گرفتن طلاق در صورتی که زوجه از هر گونه حق و حقوق مالی خود بگذرد تا مرد برای طلاق رضایت دهد.
  • نقض شروط ۱۲ گانه ضمن عقد نکاح
  • ارائه مدارک و دلایل محکمه پسند از طرف زن

 

 

پیشنهاد میکنیم مطلب ” وکیل طلاق توافقی ” را نیز مطالعه نمائید.

 

 

مدارک مورد تایید دادگاه برای طلاق از طرف زن

در حالت کلی زن نمی‌تواند درخواست طلاق کند ولی اگر یکی از موارد زیر برای او اتفاق بیفتد. زن می‌تواند به راحتی درخواست طلاق کند که برخی این موارد عبارتند از:

  • سوء رفتار زوج

در صورتی که ادامه زندگی برای زن با سوء معاشرت مرد همراه باشد.

  • عقیم بودن مرد

اگر پس از گذشتن ۵ سال اثبات شود که مرد عقیم است و نمی‌تواند صاحب فرزند شود، حق طلاق به زن تعلق می‌گیرد.

  • غیبت طولانی شوهر

در صورتی که مرد برای مدت طولانی نباشد به طوری که بعد از مراجعه به دادگاه تا شش ماه پیدا نشود. زن می‌تواند به راحتی درخواست طلاق بدهد.

  • محکومیت مرد در دادگاه

اگر مرد کارهایی انجام دهد که آبروی خانوادگی و موقعیت زن به خطر بیافتد در این صورت می‌تواند درخواست طلاق خود را به دادگاه ارائه دهد. از جمله این کارها می‌توان به ارتکاب جرم و مجازات بر اثر ارتکاب به جرم اعم از حد و تعزیر اشاره کرد.

  • اعتیاد مرد

در صورتی که دادگاه تشخیص دهد که اعتیاد شوهر می‌تواند شرایط زندگی را برای زوجه سخت و طاقت‌فرسا کند و باعث  مختل شدن آن شود. دادگاه درخواست طلاق زن را خواهد پذیرفت.

  • ترک زندگی

وقتی که زن بتواند برای دادگاه ثابت کند که زوج بدون هیچ گونه عذر موجهی زندگی را ترک کرده است، حق طلاق به زن تعلق خواهد گرفت.

  • مبتلا شدن مرد به بیماری‌های صعب الاعلاج

در صورتی که شوهر به بیماری‌های صعب الاعلاحی مبتلا شده و ادامه زندگی برای زوجه  سخت شود حق طلاق با زن خواهد بود.

  • ازدواج مجدد

اگر مرد بدون اجازه همسر، زن بگیرد  یا اینکه عدالت را بین همسران خود برقرار نکند  دادگاه تقاضای طلاق زن را خواهد پذیرفت.

  • ندادن نفقه

در صورتی که زوج به مدت شش ماه از پرداخت نفقه خودداری کند. در این وضعیت راه طلاق برای زن آسان خواهد شد.

 

طرح دعوی طلاق به خاطر ضرب و شتم عمدی توسط بهترین وکیل طلاق تهران

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث بروز طلاق می‌شود، ضرب و جرح است. این مورد در بند شماره ۲ ضمن عقد مندرج در سند ازدواج به صورت چاپی درج شده است. هر نوع ضرب و شتمی که ناشی از سوء رفتار باشد و به صورت مداوم ادامه پیدا کند. به طوری که منجر به آسیب رسیدن به زوجه شود را می‌توان با اقرار صریح شوهر یا شهادت شاهدین اثبات کرد. در نتیجه دادگاه نیز براساس آزمایشات پزشکی قانونی و اظهارات زوجین و سخنان و مستندات ارائه شده توسط وکیل طلاق رأی نهایی را صادر خواهد کرد.

 

سپردن پرونده مهریه به بهترین وکیل طلاق تهران

کسانی که درخواست طلاق می‌کنند باید برای ثبت آن به افرادی که در حوزه خانواده متخصص و دارای پرونده وکالت هستند مراجعه کنند. زیرا مشورت و کمک گرفتن از افرادی که پرونده وکالت ندارد کار اشتباهی است و عواقب جبران‌ناپذیری نیز به دنبال خواهد داشت. همچنین این نوع افراد به هیچ عنوان نمی‌توانند در دادگاه حضور پیدا کنند.

به طور معمول بیشتر خانم‌ها نسبت به حق و حقوق خود آگاهی کامل ندارند. از این‌رو پس از طلاق با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند به همین دلیل بهتر است. هنگام طلاق به ویژه اگر از طرف مرد درخواست شود به بهترین وکیل طلاق تهران مراجعه کنند. به طوری که بتواند حق و حقوق او را در کمترین زمان ممکن دریافت کند.  همچنین زن‌ها در دریافت مهریه، اجرت المثل، تصنیف اموال با دردسرها و مشکلات زیادی سروکار دارند. به همین دلیل زوجه تنها زمانی می‌تواند در گرفتن حقوق خود به نتیجه برسد که امور را به بهترین وکیل طلاق تهران بسپارد. زیرا وکیل در فرآیند دعاوی طلاق باید مراحل زیادی را پشت سر بگذارد. بنابراین کمک گرفتن از یک وکیل طلاق باتجربه و کاربلد که قدرت بیان بالایی دارد. می‌تواند در تمامی مسائل به ویژه زمانی که شواهد و مدارک کافی ندارید، کمک کند و به روند پرونده سرعت ببخشد.

 

درخواست طلاق با وکالتنامه و الزامی بودن حضور بهترین وکیل طلاق تهران

منظور از وکالت در طلاق این است که هر کدام از زوجین می‌توانند تقاضای طلاق کنند. در این موقعیت حضور بهترین وکیل طلاق تهران الزامی است. لذا برای اینکه وکیل بتواند به جای شوهر مراحل طلاق را پیگیری کند و در دادگاه حضور داشته باشد زوجه باید از طرف همسرش به وکیل وکالت بدهد. تنها تفاوتی که بین طلاق توافقی و  طلاق وجود دارد الزامی بودن حضور وکیل طلاق است.

 

درخواست طلاق از طرف زن بدون دلیل با کمک بهترین وکیل طلاق تهران

اینکه زن بخواهد بدون ارائه دلیلی محکمه پسند درخواست طلاق کند این فرآیند بسیار سخت و دشوار خواهد بود. به همین دلیل باید از یک وکیل طلاق باتجربه و کاربلد کمک بگیرد. زیرا حضور وکیل می‌تواند باعث موفقیت پرونده شود.  همچنین در این نوع طلاق زوجه ممکن است مجبور به بخشش مهریه،  پرداخت هزینه‌های مالی به مرد و… شود. به طوری که با این اقدامات بتواند مرد را برای طلاق متقاعد و راضی کند.

ولی اگر زن بتواند عسر و حرج را در زندگی ثابت کند. یا اینکه یکی از شرایط دوازده گانه ضمن عقد را که در دفترچه ازدواج قید شده است و مرد امضا کند را برای دادگاه به اثبات برساند. حق طلاق به زن تعلق می‌گیرد در ضمن طلاق از طرف زوجه دارای سه مرحله برای رسیدگی است که باید در دادگاه طی شوند. پس از اینکه تقاضای طلاق از طرف زن در دفاتر الکترونیک قضایی ثبت شد، ارسال آن به دادگاه بدوی در اولین مرحله انجام خواهد شد. در صورتی که  حکم به ضرر هر یک از طرفین باشد می‌توانند تا 20 روز اعتراض خود را اعلام کنند. این اعتراض به دادگاه تجدید نظر ارسال می‌شود. همچنین بررسی اعتراض بدون حضور زوجین و با تبادل لوایح آغاز می‌شود و سپس حکم صادر می‌‌گردد. در صورتی که رای دادگاه باز هم برخلاف میل زوجین بود می‌توانند تا ۲۰ روز اعتراض خود را مجددا ثبت کنند. نکته قابل توجه این است که اعتراض ثانویه اگر انجام شود، فرجام خواهی نام گرفته می‌شود. در این صورت  پرونده به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.

 

پیشنهاد میکنیم مطلب ” وکیل طلاق در تهران ” را نیز مطالعه نمائید.

 

 

مشاوره حقوقی طلاق آنلاین

این نوع مشاوره از سایت مجموعه صورت می‌گیرد. مشاوره حقوقی آنلاین می‌تواند سرعت پاسخگویی به سوالات را افزایش دهد و از همه مهم‌تر مدت زمان مشاوره نیز کاهش پیدا کند.

شما می توانید از طریق پشتیبانی سایت و یا شماره واتس اپ با وکیل نبوی ارتباط برقرار کنید.

 

سخن پایانی

هر کدام از زوجین برای اینکه مراحل طلاق به صورت اصولی و با کمترین اشتباه طی شوند به مشاوره و راهنمایی‌های بهترین وکیل طلاق تهران نیاز دارند. به بیانی دیگر زن و شوهر با داشتن یک وکیل خبره و با تجربه می‌توانند مشکلات و مسائل قانونی خود را به راحتی  حل کنند. همچنین حضور وکیل می‌تواند روند پرونده را از طولانی شدن خارج کند. علاوه‌بر این با توجه به حساسیت طلاق انتخاب وکیل باید با آگاهی بالا و تحقیق صورت بگیرد. زیرا وجود یک وکیل می‌تواند نتایج پرونده را به نفع شما تغییر دهد و حقوق ضایع شده شما را برگرداند.

5/5 - (410 امتیاز)
, , , , , , , , ,
مطالب مرتبط